28-29 червня 2018 року Заступник Міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань очолив українську делегацію на Міністерській конференції з нагоди 70-річчя підписання Белградської Конвенції та заснування Дунайської Комісії, а також ювілейній 90-ій сесії Дунайської Комісії, яка в цьому році пройшла у м. Белград (Республіка Сербія).
Під час виступу на Міністерській конференції В.Довгань наголосив, що дотримання міжнародно-правового режиму судноплавства на р. Дунай, забезпечення принципів свободи міжнародного торговельного судноплавства на засадах чесної конкуренції та недискримінації суден на підставі їх національної приналежності є основними пріоритетами співробітництва України в рамках діяльності Дунайської Комісії та в контексті оновлення існуючого тексту Белградської конвенції.
Заступник Міністра також підкреслив, що з метою адаптації до поточних політичних та соціально-економічних умов та процесів та вирішення проблемних питань, пов'язаних з плаванням на річці Дунай, а саме заборони розвантаження/завантаження суден під прапором третіх країн; встановлення дискримінаційних тарифів для суден; виявлення випадків крадіжок на суднах, необхідно забезпечити трансформацію та активізацію правил процедур, які лежать в основі діяльності Секретаріату Дунайської Комісії.
Результатом Міністерської конференції стало прийняття спільного комюніке країн-членів Дунайської Комісії «Зміцнення партнерства в сфері вільного судноплавства на Дунаї», у якому знайшли своє відображення пропозиції української сторони щодо необхідності повного оновлення існуючого тексту Белградської Конвенції від 1948 року, трансформації та активізації діяльності Секретаріату Дунайської Комісії, забезпечення вільного судноплавства, чесної конкуренції та рівних прав для всіх судноплавних компаній усіх країн-членів Дунайської Комісії.
У рамках Міністерської конференції Віктор Довгань провів зустріч з представниками Європейської Комісії з метою обговорення проблемних питань судноплавства на р. Дунай. Сторони детально розглянули питання запровадження Румунією «особливих тарифів» на транзитні судна, які прямують через Сулінський канал; заборони операцій розвантаження/завантаження для суден української судноплавної компанії «Українське Дунайське пароплавство», а також включення української частини р. Дунай до Транс’європейської транспортної мережі TEN-T.