Прийом громадян з використанням сервісу попередньої онлайн реєстрації називається «ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА».
Запис до «ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ» є БЕЗКОШТОВНИМ.
«ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА» розташована та функціонує на платформі офіційного веб-сайту Міністерства закордонних справ України.
Посилання на «ЕЛЕКТРОННУ ЧЕРГУ» міститься на офіційному веб-сайті Посольства ( https://hungary.mfa.gov.ua ) в розділі «Консульські питання» вкладка «Запис на прийом».
Для запису на прийом слід перейти за посиланням https://online.mfa.gov.ua/
Використання системи «ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА» посередниками та отримання на її основі будь-якої вигоди категорично заборонено!
Просимо невідкладно повідомляти про факти пропозицій третіх осіб щодо надання послуг з онлайн запису на прийом шляхом заповнення спеціальної веб-форми https://cutt.ly/queue-complain.
Інформація про втручання в роботу дипломатичної установи та отримання неправомірної вигоди передається до правоохоронних органів та служб фінансового контролю країни перебування.
Відтак, діяльність посередників буде переслідуватись як за законодавством країни розташування дипломатичної установи, так і за законодавством України.
ПРАВИЛА ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ
1. При записі на прийом у формі вказуються дані – «ІМ'Я ТА ПРІЗВИЩЕ» - тієї особи, дорослої чи дитини, яка отримуватиме консульську послугу (тобто на чиє ім’я замовлятиметься оформлення ПГУВК)
Як виняток, запис може бути зроблено на ім’я законного представника дитини якщо запис лише один на таку консульську дію.
Не допускається реєстрація за так званими «ніками» (наприклад, «BohdAN1998», «Alex HUN», «IrishKa2002» тощо)
2. Для кожного з членів родини потрібно зробити ОКРЕМИЙ ЗАПИС НА ПРИЙОМ.
Наприклад, якщо у Ваша родина складається з 5-х (п’ятьох) чоловік (батько, мати та троє дітей), і кожному з них потрібно оформити закордонний паспорт, Вам потрібно створити п’ять окремих записів на прийом за даними кожного члена родини, якому необхідна така консульська дія з оформлення ПГУВК.
3. В загальному випадку для кожної консульської дії потрібно зробити ОКРЕМИЙ ЗАПИС НА ПРИЙОМ.
Якщо серед переліку консульських послуг немає питання, з якого Ви плануєте звернутися до консульського підрозділу Посольства, слід попередньо звернутися на електронну адресу Посольства [email protected] щодо вирішення питання про можливість прийому.
4. При записі слід особливо уважно ВИБРАТИ КОНСУЛЬСЬКУ ДІЮ, яка Вам потрібна.
Ви зможете вчинити лише ту дію, на яку зроблений Ваш запис.
Наприклад, якщо Ви записані на «прийняття на тимчасовий та постійний консульський облік», то Ви не зможете подати документи на «оформлення ПГУВК».
5. Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання на різні дати (дублі запису, так звані «кратні» чи «повторні» записи).
Така реєстрація буде БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ видалена адміністратором!
6. Якщо Ви записалися помилково, або не можете з'явитися на прийом, Ви ЗОБОВ’ЯЗАНІ самостійно СКАСУВАТИ ВАШ ЗАПИС, скориставшись посиланням в листі-підтвердженні запису.
Лише після цього Ви можете зробити повторний запис на іншу дату.
Якщо Ви не можете самостійно скасувати Ваш запис, просимо повідомити нас за адресою [email protected].
7. ЗАПИС НА ПРИЙОМ ВІДКРИТИЙ ЛИШЕ НА 2 МІСЯЦІ ВПЕРЕД.
ПРИВЕРТАЄМО УВАГУ, ЩО ВІДСУТНІСТЬ ВІЛЬНИХ СЛОТІВ НЕ ОЗНАЧАЄ, ЩО ЧЕРГА НЕ ПРАЦЮЄ ТА НЕ ДОЗВОЛЯЄ ЗДІЙСНИТИ ЗАПИС НА ПРИЙОМ АБО ЗАЙНЯТА ДО КІНЦЯ РОКУ.
У разі наявності запису «ВІЛЬНИХ СЛОТІВ НЕ МАЄ» - це лише означає, що на час вашого звернення на найближчі два місяці вільних місць не має (усі вільні слоти для запису на прийом були заброньовані іншими заявниками).
ВАМ НЕОБХІДНО ОЧІКУВАТИ ВІДКРИТТЯ ВІЛЬНИХ СЛОТІВ
Вільні слоти відкриваються: КОЖНОГО ПЕРШОГО ЧИСЛА МІСЯЦЯ ПІСЛЯ 09.00 ГОДИНИ
ТАКОЖ ВІЛЬНІ СЛОТИ МОЖУТЬ З’ЯВЛЯТИСЯ І В ІНШІ ДНІ У РАЗІ:
- ЗАЯВНИК СКАСУВАВ ПОПЕРЕДНЄ БРОНЮВАННЯ В «ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ»;
- АДМІНІСТРАТОР ВИДАЛИВ ЗАБРОНЬОВАНИЙ ЗАПИС В «ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ»:
бронювання здійснено однією особою кількох слотів в один день або в різні дати для вчинення однієї дії (так званий «КРАТНИЙ»/«ПОВТОРНИЙ» запис);
реєстрація здійснена не за прізвищем та ім’ям, а за використання «ніку»;
реєстрація здійснена на електронну пошту, розміщену в домені, що не може використовуватись в Україні (розміщено в домені «ru» або містить в тексті адреси слово «Yandex» тощо).
8. Консульський підрозділ Посольства залишає за собою право скасувати/пересунути реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту).
Просимо час від часу (у тому числі безпосередньо в обраний для прийому день) перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки на неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваної відміни бронювання або його перенесення на інший час, або ж лист з уточненням стосовно Вашого прийому.
Звертаємо увагу, що повідомлення може потрапити до папки "СПАМ" / "НЕБАЖАНА ПОШТА". Тож, просимо перевіряти ці паки теж на предмет наявності в них важливої інформації.
Якщо Ви помилково забронювали час або виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам прибути на прийом, слід якомога швидше самостійно відкоригувати або видалити реєстрацію, скориставшись посиланням, яке було надіслано на Вашу електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації. Для запису можна обрати будь-який інший вільний час.
УВАГА!
У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТІ МІЖ ДАНИМИ ОСОБИ, ЯКА ЗАБРОНЮВАЛА ВІЗИТ, ТА ОСОБИ, ЯКА ПРИБУЛА ДО КОНСУЛЬСЬКОЇ ПІДРОЗДІЛУ ПОСОЛЬСТВА, ЗАЯВНИКУ БУДЕ ВІДМОВЛЕНО У ВЧИНЕННІ КОНСУЛЬСЬКОЇ ДІЇ.
Покрокова інструкція порядку здійснення запису в «ЕЛЕКТРОННУ ЧЕРГУ» для оформлення ПГУВК в консульському підрозділі Посольства України в Угорщині наведена в розділі «Консульські питання», вкладка «Часті запитання» та можна ознайомитись за посиланням: